w
A A A
Zamów konsultanta

Naszym celem jest ciągłe doskonalenie procesu optymalizacji kosztów połączeń telekomunikacyjnych i pokrewnych. Użycie formularza na stronie lub telefoniczne zamówienie konsultanta, pomoże dobrać odpowiednią ofertę dla każdego klienta.

Oferta

Rozwiązania dla Szpitali i Hoteli

jest doskonałym rozwiązaniem dedykowanym do spełnienia specyficznych wymagań szpitali, hoteli, klinik, domów studenckich, itd... Rozwiązanie dla szpitali / hoteli w OmniPCX Office zawiera zestaw potężnych, łatwych w użyciu, opartych na telefonach narzędzi komunikacyjnych dających Państwa instytucji przewagę na 3 różnych poziomach : zwiększenie produktywności personelu, zwiększenie satysfakcji klienta oraz optymalizacja przychodów generowanych przez Waszych gości.

Wydajność pracy personelu

Dzięki OmniPCX Office możecie Państwo zarządzać pokojami oraz rozmowami telefonicznymi prosto ze stanowiska recepcji. Telefon Alcatel Reflexes został zaprojektowany specjalnie do tego typu pracy. Przyjazny wyświetlacz na telefonie przy użyciu prostych ikon przeprowadza Was przez różne, oferowane przez nas funkcje. Informuje on również obsługę o wszystkim, co powinna ona wiedzieć o statusie pokoju (wolny, zajęty, posprzątany,...) oraz ułatwia przeprowadzenie procedur zameldowania i wymeldowania. Przy zameldowaniu gość otrzymuje wydrukowaną informację o bezpośrednim numerze telefonu do swojego pokoju, kodzie zablokowania i odblokowania telefonu oraz o zamówionych usługach dodatkowych

Satysfakcja klienta

Rozwiązanie dla szpitali / hoteli OmniPCX Office ułatwia również życie Państwa gościom. Na przykład budzenie może zostać ustawione zarówno przez recepcję jak i z telefonu w pokoju. Jeśli operacja się nie powiedzie, generowany jest alarm wizualny i dźwiękowy. Oprócz bezpośredniego numeru telefonu do pokoju, goście otrzymują również pocztę głosową (automatycznie) oraz mobilne aparaty DECT. Jest to doskonałe rozwiązanie dla gości biznesowych na seminariach. Istnieje również możliwość instalacji budki telefonicznej, np. w holu, za korzystanie z której obciążony zostanie rachunek gościa.

Optymalizacja kosztów komunikacyjnych

W hotelu można ustawić dowolne stawki za rozmowy przeprowadzone przez gości, które mogą się zmieniać w zależności od długości trwania rozmowy. Przy wymeldowaniu zostaje wydrukowany szczegółowy rachunek telefoniczny. Aktywacja bezpośredniego wyjścia na miasto, rozmów długodystansowych i międzynarodowych może być przeprowadzana dla każdego gościa oddzielnie. System może być tak zaprogramowany aby odcinał bezpośrednie wyjście na miasto po przekroczeniu pewnego, wcześniej zdefiniowanego limitu. Dzięki wszystkim tym funkcją możecie Państwo zamienić telefony w pokojach z prostej usługi w generujące duże zyski źródło dochodów.