Rozwiązania dla Szpitali i Hoteli
Wydajność pracy personelu
Dzięki OmniPCX Office możecie Państwo zarządzać pokojami oraz rozmowami telefonicznymi prosto ze stanowiska recepcji. Telefon Alcatel Reflexes został zaprojektowany specjalnie do tego typu pracy. Przyjazny wyświetlacz na telefonie przy użyciu prostych ikon przeprowadza Was przez różne, oferowane przez nas funkcje. Informuje on również obsługę o wszystkim, co powinna ona wiedzieć o statusie pokoju (wolny, zajęty, posprzątany,...) oraz ułatwia przeprowadzenie procedur zameldowania i wymeldowania. Przy zameldowaniu gość otrzymuje wydrukowaną informację o bezpośrednim numerze telefonu do swojego pokoju, kodzie zablokowania i odblokowania telefonu oraz o zamówionych usługach dodatkowych
Satysfakcja klienta
Rozwiązanie dla szpitali / hoteli OmniPCX Office ułatwia również życie Państwa gościom. Na przykład budzenie może zostać ustawione zarówno przez recepcję jak i z telefonu w pokoju. Jeśli operacja się nie powiedzie, generowany jest alarm wizualny i dźwiękowy. Oprócz bezpośredniego numeru telefonu do pokoju, goście otrzymują również pocztę głosową (automatycznie) oraz mobilne aparaty DECT. Jest to doskonałe rozwiązanie dla gości biznesowych na seminariach. Istnieje również możliwość instalacji budki telefonicznej, np. w holu, za korzystanie z której obciążony zostanie rachunek gościa.
Optymalizacja kosztów komunikacyjnych
W hotelu można ustawić dowolne stawki za rozmowy przeprowadzone przez gości, które mogą się zmieniać w zależności od długości trwania rozmowy. Przy wymeldowaniu zostaje wydrukowany szczegółowy rachunek telefoniczny. Aktywacja bezpośredniego wyjścia na miasto, rozmów długodystansowych i międzynarodowych może być przeprowadzana dla każdego gościa oddzielnie. System może być tak zaprogramowany aby odcinał bezpośrednie wyjście na miasto po przekroczeniu pewnego, wcześniej zdefiniowanego limitu. Dzięki wszystkim tym funkcją możecie Państwo zamienić telefony w pokojach z prostej usługi w generujące duże zyski źródło dochodów.